mandag, januar 04, 2010

Pappa steller hjemme..

Vi har en dag hver i helga hvor man kan sove lenge, ofte kan jeg våkne på mine sove-lenge-morgener å lure på hva de driver med nedi stua…Denne gangen ble det dokumentert så mamma kunne få se hvor stas det var når pappa steller hjemme…

IMG_3416

Jepp, noen får frokost i senga og andre får det servert i stolen. Pent oppbygd av kosedyr (også kalt “bobot” av rampejenta) for å få serveringsbrettet plant – ska det værra, så ska det værra! (nevnte jeg at pappa’n var en perfektsjonist – ikke noe skjevt serveringsbrett her i gården nei;))

IMG_3418 Så har vi kommet til syngedelen av frokosten…

IMG_3423

…så går vi videre til slikke-av-pålegget-av-brødskiva-delen…

IMG_3427…før vi går over til sjarmøretappen;)

Ja, sånn er det når pappa steller hjemme…fullt så gøy var det vel ikke når det var min tur påfølgende morgen og en bestemt rampejente satte seg i stolen og ropte “mat”;)

2 kommentarer:

Tovepia sa...

Der var det virkelig service!! Og sjarmis-smilet var skikkelig på plass! Der er hun fornøyd med seg selv;)
Oja, oja ha, ha ha...ser det er den hun synger:D
God natt fra Mossan som har kost seg med fine bilder;)

Havfruen sa...

Så mange flotte bilder jeg har gått glipp av. Skal se det er service når Pappa steller hjemme:) Perfekt og sitte i den "hula" der og spise? Får samlet alle smulene på et sted:))
Kos dere videre, regner med dere har det kaldt også. -17 her i dag og Major fikk litt vondt i framlabbene på tur.
Klem fra havet:)

Related Posts with Thumbnails