torsdag, august 04, 2011

Å vente..

Man kan vente på så mye, Jeg har venta på strømledning til datamaskina så jeg kan blogge igjen. Eller først så venta jeg lenge mned å bestille den*kremt*. Så venta jeg lenge på å få den. La oss kalle det trening – trening av tålmodighet. Og det har jeg trengt mye av de siste dagene, for jeg går og venter på min nye kjøkkenmaskin. Kenwood Titanium Chef KM010 *vet ikke om hun skal sukke henført eller hoppe av begeistring*

l_00039311

Jeg gleder meg så intenst til denne kommer. Oppskriftene står i kø for å prøves ut. Kokopapa har tinga på sine elskede brownies, men jeg tror faktisk det første jeg skal kose meg med er hjemmelaga fiskekaker. Så var det bare å finne ut hvilken oppskrift man skal leke seg med og modifisere da,

……ja, også har vi venta på en ting til siden sist blogginnlegg…

download

Denne karen her meldte sin ankomst i mai:)

1 kommentar:

Tovepia sa...

Heisann!!
Den ser lekker ut den Kenwood'n, og jeg regner med du kommer til å bruke den, så vel fortjent;)...håper den kommer snart.
Flott bilde av Prins-II under hatten:O)
Klemmings fra Mossan

Related Posts with Thumbnails