lørdag, november 29, 2008

En æra er over...


Mitt fantastiske JVC microkomponent anlegg fra 1997 ble idag byttet med NAD reciever og Dali høytalere. Nå er det godt pakka inn på lofta for man kan jo ikke kaste slike go'biter!? For jeg kan jo helt sikkert koble høytalerne på noe annet en annen gang...helt sikkert*nikker overbevist* Nå skal det innrømmes at det ikke har fungert optimalt rent funksjonsmessig (leser ikke cder og fjernkontrollen overlevde ikke flyttinga fra Fredensborg til Ensjø), men ellers *roper litt* er det finfint!

NAD'n er vel hakket bedre likevel. Vi slipper bl.a. å stå krokbøyd bak "multimediasenteret" vårt (les. ikea-reolen med digert beist av en TV oppå og et virvar av ledninger bak) hver gang vi skal skifte mellom dekoder og dvd-spiller (dette var jo en del av sjarmen spør du meg..). Denne har opptil flere audio-in?? Og til min store glede minijack foran til mic*glis* Skal se jeg og Rikke får prøvd ut stemmeprakten der etterhvert:)

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails