tirsdag, november 18, 2008

Nå har det vært stille..

..en stund fra min side, men mye har skjedd. Jeg har drevet med flere håndarbeidsprosjekt og opptil flere er fullført! Enn det da? Mektig stolt av meg selv. Her kommer litt bilder av noe jeg har laget for å gi bort til en annen...en stund fra min side, men mye har skjedd. Her kommer litt bilder av noe jeg har laget for å gi bort til en annen. En meitai. Jeg har kalt den lilu meitai fordi jeg har et så godt minne til det ordet og fordi det er kort og søtt:)


Lilu'n er i støvlilla (blomme) kraftig strukturlin. og applikasjonen er laget med sitatet "Det finnes bare to varige gaver du kan gi til ditt barn. Det ene er røtter, det andre er vinger". Vingene er laget av hjerter i stretch chenille og røttene ved å forlenge applikasjonssømmen i et 8 tall/uendelighetssymbol (hvis man skakker litt på hodet, og det gjør man jo selvfølgelig hele tida;)). Sovehette har samme chenillen på baksida.



Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails