fredag, oktober 17, 2008

Rikke..



...rimer på strikke. Jeg har meldt meg på strikkekurs med May Langhelle. Det skal gå over 4 torsdager på kveldstid. Jeg ble nesten litt imponert av meg selv (ja, jeg vet det skal ikke mye til;)) da jeg innså at jeg kan jo veldig mye. Det er bare å sette sammen alt jeg kan og lære meg å lese mønster som blir den store utfordringen...*kremt*...og ja..tålmodigheten ved å kikke på at et lite strikkeplagg blir til da...Prosjektet jeg har bestemt meg for er Fuglemammas omslagsbody fra strikkeboka Myk Start (bilde er lånt fra fuglemammas blogg). Jeg har valgt meg brunt 2-tråds merinogarn fra Nøstebarn, investert i bambus strikkepinner, og selv om jeg bare så vidt har kommet igang så innser jeg at dette kommer til å bli et fantastisk delikat lite plagg til vidunderet vårt. Gleder meg til å se henne i den nå som det blir kaldere.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails