søndag, mars 22, 2009

Et eple om dagen


Det er ikke greit å være liten og syk. Rikke har av og på med feber og snørra renner, men hun mister ikke motet av den grunn. Så lenge hun får sitte tettinntil ryggen til mamma mens hun lager mat, og får et kaldt eple å tygge på, så er livet ganske så ok læll;) Små tenner gnager ivrig (og høylytt!) på eplet, mens middagen tar form, og jeg kjenner jeg nok en gang er så utrolig takknemlig for at jeg er en nysgjerrig sjel som sitter og surfer på alt mellom himmel og jord og fant bæretøy. Sjal rocker! På bildet bæres Rikke i Stork Ulli i omsluttet kryss på ryggen med tibetansk avslutning - min nye favoritt.

2 kommentarer:

Tovepia sa...

Humøret er det ihvertfall ikke noe i veien med;) Hun er virkelig ei gladjente! Jeg gleder meg enormt til helga. Lykke til med flytting før den tid, slitsomt, men åå så artig når man har kommet i hus! Klem fra Mossan

Havfruen sa...

Det er vel flere tenner som skal fram og da blir det ofte litt feber og snørr. Men det ser ut til at humøret er på topp gitt:) Herlig bilde:)
Lykke til med flyttingen:)

Related Posts with Thumbnails