mandag, mars 09, 2009

Ting tar tid..

Da var endelig laptopen friskmeldt..igjen..Så får vi se hvor lenge den varer denne gangen, men ryker den igjen har datadama lovt meg ny pc..så sjansene er vel store for at jeg sitter med ny laptop om et års tid da tidligere erfaring tilsier at dette er varigheten på hovedkortet på denne maskina.

Idag var min første dag tilbake i jobb etter foreldrepermisjon og jeg var veldig spent på hvordan det skulle gå. Det gikk jo selvfølgelig kjempebra. Rikke og Geir-Arne hadde kosa seg gløgg i hjel med rocking (nye skiva til Prodigy må vite..hoho), dansing og synging (Dette er jo selvfølgelig veldig hemmelig;)). Så jeg kom hjem til to glade individer som var rimelig røde i kinna.

Nå er det kun 2 uker til vi flytter og jeg gleder meg så intens at det opptar drømmene mine både på dag- og nattestid. Tror jeg må skrive meg en aldri så liten pakke-flytte-liste. Sånne er ekstremt viktige for fremdriften...i glede-seg-prosessen ihvertfall;)

2 kommentarer:

Havfruen sa...

Å så artig å få en oppdatering fra deg Lene. Håper pc`n "oppfører" seg.
Litt spennende å starte på jobb igjen da. Regner med Rikke og Pappa koser seg bare gløgg. Flytting blir artig og slitsomt.
Liste er tingen. Kjør på!!
Jeg & Major er på hytta og lever meget rolige dager:)
Lykke til med flytting..jobbing og alt som hører med!!
Klem herfra:)

Tovepia sa...

Godt å se at du er "på nett" igjen. Regner med de har kost seg glugg ihjel de som har vært hjemme;) Du får nyte arbeidsdagen og ettermiddagen; Rikke ble vel glad da du kom hjem også, tenker jeg:) Nattiklem fra Mossan

Related Posts with Thumbnails