torsdag, januar 29, 2009

Tusen takk


Min hemmelige blogg har fått en award av Trine og Tobias og jeg må innse at den kanskje ikke er så hemmelig som den engang var;) Jeg takker for awarden og får jo da æren av å gi den videre til 3 blogger jeg setter pris på. For det er jo regler for å motta en award kan skjønne (røper jeg at jeg ikke skjønner så mye nå kanskje?), og de er som følger:
1.Legg ut bilde på bloggen din,og reglene.
2.Skriv hvem du fikk den av og link til bloggen deres.
3.Gi den til 3 eller flere blogger du liker godt.
4.Legg igjen en kommentar på bloggen til mottakeren så de vet at de har fått den.
Jeg sender awarden videre til noen blogger som jeg setter pris på, lurkikker på og lar meg inspirere av:
Kjøkkenbenkfilosofi med Unn og Monika

3 kommentarer:

Havfruen sa...

Hemmelig er den nok ikke nei ;-) Gratulerer så mye med nytt hus. Det så kjempefint ut, har selfølgelig vært på FINN og kjikka. Grattis med Award også. Ønsker dere lykke til med salg og flytting til nyt hus. Slitsomt men gøy også.

Tovepia sa...

Ja gratulerer;), håper det kommer mer stoff her når du får roligere dager. Skal ut å spise med Marit og Liv idag, så det blir trivelig. Vi snakkes. Klem fra Mossan

AstridVU sa...

Næmmen, visste ikke at du hadde blogg engang jeg Lene - og så har du smuglest hos meg uten å fortelle meg at du også er en blogger? :) Da hadde jeg jo løpt over for å lese hos deg også, men jeg får nok bare lese meg bakover i arkivet tenker jeg. Takk for award, det var da veldig snilt! Håper du legger igjen kommentarer flere ganger og så hadde det vært koselig å sees snart! Klem :)

Related Posts with Thumbnails