søndag, juni 20, 2010

Bærebarn

P1000474

Nå er det lenge siden jeg har postet bærebilder av oss her på bloggen (er det ikke?). Det betyr ikke at det ikke bæres lengre for det gjør det i aller høyeste grad. Minst en gang om dagen. Det bæres på tur med pelsen, det bæres til og fra barnehagen, det bæres som kos og som trøst og det bæres for å få oversikt over hva som skjer i andre høyder.

Idag bar vi fordi vi skulle ned å mate endene..

P1000488

Rampejenta holder seg fast i gelenderet.

P1000483

Endene begynner å skjønne tegninga her..samler seg rundt rampejenta. De måtte vente litt for rampejenta skulle “smake” på brødet;) Heldigvis hadde kokofamilien forutsett dette og hadde med nok brød til både fjærkre og annet “småkre”;)

P1000479

Kom “anna”!

P1000478

Oj, mamma, skalla..

 P1000480

Se, mamma..se på meg!

P1000497

I tunnelen er det artig å rope “koko”!!

P1000498

Løpe fort!

P1000503

Turen endte slik det starta..i sjalet. Denne gangen med armene utafor så vi kunne ta ut alle spennene i håret til mamma.

P1000506

Verdens beste Lenestol!

P1000508

Dette sjalet er egentlig så vakkert at det burde henge til pynt..selvfarget..jepp, selvgjort er velgjort;)

5 kommentarer:

Havfruen sa...

Koko...selv en gammel tante synes det er gøy å rope i slike tunneller:))
Herlige bilder...skal bla meg nedover, har vel misset noen i malingsarbeidet:)
Snart kan vel sjalet legges bort....
Ha det fint da, klem fra tanta ved havet:)

Havfruen sa...

Herlig video med Timmy og rampejenta:))
Ja hvorfor ikke på engelsk? Da kan hun lære meg det:)

Tovepia sa...

Så koselig tur dere har hatt. Sjalet kan godt henge til pynt, flotte farger.
Vi kom hjem i leiebil, hjullagrene bak gikk denne gang på Kyrksæterøra:O) Bra det kommer ny bil snart..
Ha ei flott uke! Prinsessa var jo så lekker i skjørt og det hele;)
Klem fra Mossan!!

Tovepia sa...

Har sittet og kost meg med alle bilder....igjen;)
Godnattaklem fra Mossan;)

Kokomama sa...

MajorogMeg: Her bæres det nok en god stund til. Jeg bærer så lenge loppa spør om å bli bært og med sjal på ryggen kan hun nok være godt over 20kg før det blir tungt for meg:) Så sjalene forblir lett tilgjengelig noen år til..de fungerer jo også som deilige hengekøyer for slitne småjenter..

Related Posts with Thumbnails