onsdag, juli 21, 2010

Sommerferie del 4: Spising

P1000624

Restauranter er helt klart noe av det jeg setter mest pris på når jeg er på ferie, og kokopapa ser ikke så aller verst fornøyd ut han heller;)

P1000615

Rampejenta ser tøffas ut..

P1000617

..men det hjelper jo lite når man bare så vidt rekker opp til bordet…

P1000623

Sånt blir fort glemt når servitørene kommer med høy stol og høyt glass med ferskpresset appelsinjuice eller “jos” som det nå kalles her i heimen..

P1000644

Den stolte mor måtte jo ta bilde av denne. Kokopapa “hva? har du tatt bilde av ei skive brød?!” Jepp, jeg har tatt bilde av en skive brød – en skivebrød som rampejenta på 2 år har smurt helt selv.

P1000646

Ja, det er helt klart at hun begynner å bli stor..Vi fikk påspandert schnaps etter måltidet. Rampejenta fikk også til hennes store begeistring, dog det hos henne var gult innhold og det rima på “laft”;)

P1000647  Falt i smak gjorde det ihvertfall, og glasset var jo helt perfekt størrelse til den lille neven, så da kokomama fant tilsvarende glass på supermarkedet, ble det ett med hjem i kofferten:)

P1000649

Ojoj..her skal siste dråpe fanges!

P1000747

..men all mat ble ikke inntatt på restaurant..melon er best fortært i store stykker, på stranda, med sola i øynene og skygge i nakken…nam nam..

3 kommentarer:

Tovepia sa...

Så tøff med solbriller!
Den snapsen så god ut:D
Nå nyter jeg originalen, så skal jeg kose meg mer med bildene etterat pia mi er dratt;)
Klem fra mossan;)

Unknown sa...

Utrolig bra bilder! Dere er flinke til å ta fotos, du er vel fotografen, siden GA er med på mange bilder:-)

Anonym sa...

ma sjekke:)

Related Posts with Thumbnails